neděle 30. srpna 2020

Kýta z divočáka v pomalém hrnci

 

Jak už někteří víte, díky spolupráci s @electroworld_cz (#barter) aktuálně zkouším pomalý hrnec značky Russell Hobbs (na který na e-shopu do 31.3. získáte slevu 20 % s kódem RHSV20JKZ #neniaffiliate ) 😊 Vzhledem k tomu, že i bez oleje zvládá pomalý hrnec vytvořit spoustu výpeku, jsem tentokrát vyzkoušela udělat kýtu z divočáka bez špikování, což je za normálních okolností pomalu nemožné, jelikož je kýta sama o sobě dost suchá. No a světě div se, byla fakt šťavnatá! Věřím, že je to vlivem nízké teploty a dlouhého času pečení, díky čemuž pustilo maso hodně šťávy a nedošlo k vysušení 🌼 Všechny VÝHODY POMALÉHO HRNCE, které v něm osobně vidím, jsem Vám sepsala na následující fotce, stačí potáhnout. Jedno musím tomu hrnci nechat. Vždy jsem se bála péct maso v troubě. Ještě nemám tolik zkušeností na to, abych přesně odhadla, kdy je maso hotové, a zároveň ho příliš nevysušila. Tenhle strach mě s hrncem opustil už při prvním použití, navíc jsem vždy začala vařit večer před spaním, nechala hrnec běžet a druhý den měla připravený oběd, stačilo dodělat přílohu.
Jak jste na tom vy? Taky jste propadli téhle vlně pomalých hrnců? Já už pomalu jo 🙊
RECEPT napíšu tentokrát fakt od oka. Kýtu jsem odblanila, očistila, osolila, opepřila, posypala tymiánem a ovázala provázkem, aby držela tvar. Nakrájela jsem cibulku a dala ji naspod hrnce. Na ni jsem položila kýtu, potřela jsem ji hořčicí a podlila ji maličko zeleninovým vývarem. Takhle jsem ji dala péct na nízký stupeň 8 hodin. Poté jsem kýtu vyndala, výpek rozmixovala, propasírovala a dala v hrnci na sporák. Přidala jsem ještě trochu hořčice, citronové šťávy, dochutila solí a pepřem a malinko zahustila špaldovou moukou. K tomu jsem udělala své nejoblíbenější hranolky z trouby, na které najdete recept pár příspěvků zpět.

Žádné komentáře:

Okomentovat