neděle 30. srpna 2020

Lívance bez vajec

 

Krásný den, dlouho už jsem neměla lívance, tak jsem si je udělala k večeři, ale tentokrát jsem potřebovala snížit množství tuku v nich, jelikož už jsem měla příjem tuků téměř plný 😂 Takže jsem si je připravila bez vajíčka a různých másel, no a když použijete i veganský protein, tak jsou vlastně úplně vegan 👍

RECEPT:
◾50 g ovesných vloček
◾10 g práškového aramásla (PB2, seženete na @fitness007cz*)
◾5 g psyllia
◾20 g proteinu (já použila bourbon vanilla Biotech USA Pure Whey @fitness007cz)
◾Voda

POSTUP:
Všechny suché ingredience smícháme, poté přidáme podle oka vodu tak, aby konzistence zůstala takakorat hustá, a opékáme na nepřilnavé pánvi bez oleje. Zdobila jsem lyofilizovaným ovocem že @svetplodu** a zero sirupem white Chocolate The skinny food (@fitness007cz) . 

* sleva s kódem jidlemkezdravi

** sleva s kódem jidlemkezdravi5


NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:
325 kcal
Bílkoviny 27 g
Sacharidy 39 g z toho cukry 2 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 0 g
Vláknina 10 g

Žádné komentáře:

Okomentovat