neděle 30. srpna 2020

Mrkvový koláč

 

Možná si říkáte, na co to vlastně koukáte 🙊 Na fotce je mrkvový koláč v nádobě od pomalého hrnce a skutečně jsem ho v něm i "pomalu vařila" 😂 Chtěla jsem to vyzkoušet z toho důvodu, že se teď neustále učím a nemám času nazbyt, abych hlídala troubu, ale chuť na koláč jsem měla, takže jsem prakticky jen ingredience smíchala a nechala koláč v pomalém hrnci 4 hodinky na nízkou teplotu a výsledek? Vláčný nevysušený vynikající koláč, který jsem vůbec nemusela hlídat 🙊
________________________________________________
Na pomalý hrnec Russell Hobbs můžete ode dneška do 10.6. využít slevový kód na 20% dolů RHSV20JKZ na eshopu @electroworld_cz ❤️
________________________________________________


RECEPT:
5 ks střední mrkve
260 g hladké špaldové mouky
100 g proteinu (použila jsem vanilkový)
100 g třtinového cukru
30 g kokosového cukru
1/2 balení kypřícího prášku
20 g řepkového oleje
70 g tekutého arašídového másla
3 vejce
200 g mléka
Skořice


POSTUP:
Mrkev nahrubo nastrouháme a dáme do mísy, kam přidáme mouku, protein, třtinový a kokocukr, skořici a kypřící prášek. Poté přidáme aramáslo, vejce, olej a začneme promíchávat. Postupně přidáváme mléko. Nádobu pomalého hrnce si vytřeme máslem a vysypeme moukou, přendáme do ní směs a nastavíme hrnec na nižší teplotu a 4 hodiny.


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:
261 kcal
Bílkoviny 9 g
Sacharidy 38 g z toho cukry 17 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 4,4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat