neděle 30. srpna 2020

Nejlepší hranolky z trouby



Taky se často potýkáte s tím, že chcete udělat své zdravější bramborové hranolky místo z fritézy v troubě, ale nevíte, jak předejít tomu, aby byly gumové nebo ještě hůř vysušené? Na internetu jsem našla skvělý tip, který mě doposud nenapadl, tak jsem ho hned prubla a ejhle, ono to fakt funguje 🙊 Hranolky jsou křupavé, dozlatova, snad i lepší než z oleje a pochválil mi je i můj nejdůležitější strávník 😂 Na fotce je také hovězí minutový steak, který jsem koupila v lidlu, který jsem pouze osolila, opepřila, přidala trochu grilovacího koření a zprudka osmahla na trošce oleje minutku z obou stran.

Schválně, máte svůj trik na ty nejlepší hranolky z trouby?

RECEPT:
Brambory
Sůl
Pepř
Grilovací koření
Olivový olej

POSTUP:
Troubu rozehřejeme na 200°C. Brambory oloupeme, omyjeme a nakrájíme je na drobné hranolky. Do hrnce nalijeme vodu, osolíme a přivedeme k varu. Poté do vody hodíme na chvilku vařit hranolky tak, aby byly téměř hotové, ale ne úplně. Takže je povaříme zhruba 5-8 minut. Poté hranolky zcedíme, propláchneme studenou vodou a dáme je do mísy. Zde je osolíme, opepříme a okořeníme. Poté je přesuneme na plech na pečící papír, kde je ještě zlehka zakápneme olivovým olejem a dáme na zhruba 25 - 30 minut dopéct dozlatova.

Žádné komentáře:

Okomentovat