neděle 30. srpna 2020

Rýže s kuřecím ve smetanové omáčce

 

Nevím jak vy, ale když chci připravit rychlý oběd s masem, vždy sahám po kuřecím prsu, protože mám jistotu, že ho zkrátka nepodělám 😂 Z nějakého důvodu mám totiž celkem respekt z pečení masa v troubě, takže když nemusím, prostě do toho nejdu 🙊 Jenže kuřecích prsou se člověk taky časem přejí, takže se snažím vymýšlet způsoby, jak tu chuť vždy trochu obzvláštnit 😊 Tady jsem sáhla pouze po smetaně a sýru a oběd byl má světě.
Máte rádi rýži? Jakou přílohu máte vůbec nejraději?

RECEPT:
Kulatozrnná rýže
Kuřecí prsa
Sůl
Pepř
Grilovací koření (nejlepší má podle mě Vitana)
Trošku másla
Mražená zelenina (měla jsem směs s brokolicí z @billa_cz)
1 balení smetany na vaření 12%
2 plátky eidamu

POSTUP:
Rýži propláchneme a dáme vařit podle návodu do osolené vody. Kuřecí prsa opláchneme, očistíme a nakrájíme na malé kousky, které poté osolíme, opepříme a okořeníme. Na pánvi rozpustíme trošku másla, přidáme maso a osmahneme že všech stran. Poté přidáme zeleninu a chvilku podusíme pod pokličkou. Pak tam přijde smetana a chvilku povaříme bez poličky. Na závěr přidáme nastrouhaný sýr a dochutíme podle sebe solí a pepřem.


NUTRIČNÍ HODNOTY cca na 1 porci:
440 kcal
Bílkoviny 32 g
Sacharidy 52 g z toho cukry 5 g
Tuky 11 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat