neděle 30. srpna 2020

Těstoviny se zeleninovou omáčkou

 

Po dlouhé době jsem dostala chuť na těstoviny, takže jsem konečně využila příležitosti a použila na omáčku svoje historický první vypěstovaná rajčata 🤩 Nevím, jestli mě pochopíte, ale opravdu jsem z nich měla strašnou radost, protože nejsem žádný velký pěstitel, takže jsem čekala, že je zabiju jako spoustu jiných rostlin 😂 A ejhle, jsou na světě 🙊 Omáčka z nich byla úplně parádní a o to lepší chuťový zážitek to byl 🤩

RECEPT od oka:
🌼 Těstoviny množství podle chuti (já použila celozrnna vřetena Rej z @fitness007cz)
🌼 Kapka řepkového oleje (zajímavosti o něm najdete ve stories)
🌼 1 cibule
🌼 2 stroužky česneku
🌼 6 středních rajčat
🌼 1/2 ks střední cukety
🌼 Sůl
🌼 Pepř
🌼 Provensalské koření
🌼 Lahůdkové droždí
🌼 Kuřecí prsa

POSTUP:
Cibulku nakrájíme nadrobno, stejně tak rajčata, cuketu a česnek a osmahneme na pánvi na kapce oleje. Osolíme, opepříme, okořeníme a vaříme, dokud se neodpaří voda. Mezitím očistíme a nakrájíme kuřecí prsa, osolíme, opepříme a použijeme oblíbené koření. Poté zeleninu přesuneme do mixéru a na pánev přesuneme prsa, která osmahneme, dokud nejsou hotová. Vedle si dáme vařit těstoviny podle návodu. Mezitím zeleninu rozmixujeme na hladkou omáčku. Když je vše hotové, těstoviny smícháme s omáčkou a přidáme kousky kuřete.

Žádné komentáře:

Okomentovat